Så jävla arg och besviken...

Utkast 4 maj 2012 kl.13.45
Så arg, så ledsen, så besviken. Kan inte koncentrera mig på något alls.
Så trött på att du får mig att hoppas för att sedan bara svika mig gång på gång.
Jag tvilar på dina ord. Jag tvilar på din ärlighet. Jag tvilar på om du någonsin kan göra mig lycklig.
Jag hade bestämt mig för att släppa taget och gå vidare dagen innan du ringde. Efter det samtalet ändrade jag mig och gav dig en andra chans.

Måste försöka ta en dag i taget. Inga stora planer, inga förväntingar. Nästa gång du hör av dig och vill träffas, se till att du gör det för att DU vill, inte för att jag vill.  Vill du inte träffa mig så behöver du inte det.
Det vore jättebra också om du faktiskt var HEMMA OCH HAR TID att träffas. Kolla det INNAN du hör av dig.

Är så jävla trött på folk som sviker mig hela tiden så jag vet inte längre vad jag ska göra.

Kommentarer
Rebecca Persson säger:

sv. ja precis det är det :)



vad ska d göra idag? :)

2012-05-04 | 17:05:20
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/
RebeccaPersson säger:

det där tkastet lät inte så bra d, :/ hoppas det blir bra inom sin tid!



sv. åhh jobbigt men endå mysigt, jag önskar att jag hade tiden för att följa Tre Blood, (hahah alla tagnenter fnkar inte)

själv kollar jag bara på Vampire Diaries :D

2012-05-05 | 14:11:25
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback