I'm Alive..

Jag har inte vart så duktig på att uppdatera på senaste tiden. Har varken tid eller ork att redigera bilder, och inte heller någonstans att lagra dem. Min cp-dator har jag fylat minnet på, USB- minnen försvinner hela tiden och min skoldator vågar jag inte lagra allt på iaf den typ dör eller om skolan tar den över sommaren. Minneskortet i kameran behöver rensas rejält. Måste lösa det på nått sätt. 

Har haft salladsdejt med syster idag iaf, åt turkisk bondsallad på torget och njöt av solen. Annars har jag jobbat idag som vanligt. Bra dag på jobbet idag, fått göra en hel del och fått se nya saker. Skoj! :)

Ja igår då var jag och några kompisar ute och grillade i skogen runt halasjön, bestämde oss för att brännboll så vi körde och hämtade rack och boll hemma hos Neah vilket inte slutade helt perfekt. Charles bil cpade på något sätt så bromsarna la av och vi körde rakt ner i diket i T-korsning. Vi klarade oss allihopa utan allvarliga skador och hade verkligen tur att det inte kom en lastbil vi körde in i eller att det var nedförsbacke istället för en grusväg och ett dike. Hade det vart backe rakt ner hade vi sannorligen inte klarat oss. Två stora vassa stenar och en hästhage rakt fram. Usch...

Kommentarer
Fourpictures säger:

sv: Oj! Gick det bra då? Ingen blev skadad eller så? :o

2012-05-02 | 19:03:34
Bloggadress: http://fourpictures.blogg.se/
Sofia säger:

jag tar det bara lugnt ^^

2012-05-02 | 21:18:35
Bloggadress: http://byfia.com
Rebecca Persson säger:

sv. jaha, men det kan j varit mysigt i sig endå j, tråkigt bara att d sklle bli sjk med. :(



jag var med min pojkvän hela dagen, dock mådde ja inte heller nå bra, så på kvällen fick jag åka till hälsocentralen oc kolla vad det var, tydligen hade ja infektion och gejjer så blev raka vägen hem och mys med familjen istället. :)

2012-05-03 | 09:42:07
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback