Femte maj tjugohundratolv

Hemma från jobbet nu sen en timme tillbaka. Vi håller på och byter rum så det ser ut som ett riktigt bombnedslag här hemma! Min säng är full av saker och just nu håller jag på och packar ner alla gamla tjejböcker i lådor. Inga böcker jag vill ha kvar så de åker ner i källaren nu när bokhyllan åker ut. De stod bara i min bokhylla som en utfyllnad, för att det inte skulle se så tomt ut.

Mamma och Tom är hos David eftersom de har problem med Toms dator. De kommer förhoppnignsvis tillbaka snart så de kan flytta ut de saker de har kvar på mitt nya rum, som är deras gamla rum. Det är rktigt smutisigt på golvet eftersom vi springer runt med skorna på oss och flyttar massa saker så jag måste verkligen dammsuga och torka golvet innan jag kan lägga mig ikväll.

Kommentarer
Rebecca Persson säger:

sv. okej jag håller tmmarna för dig då att det blir bättre nästa vecka :)



okej, ja men jag gillar inte det är med att kolla på internet av någon anlening, haha :))

ja många brkar kolla på den serien men dock håller jag mig till en och samma, :)

2012-05-05 | 20:52:14
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/
Rebecca Persson säger:

vet inte om mitt namn kom med i den förra kommentaren, men det var jag hahahahah

2012-05-05 | 20:54:49
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/
Rebecca Persson säger:

sv. ja jo det är också en anledning med, :/ tr d har haft då!



åhh ska d byt rm? sånt e najs, älskar att ordna o fixa sitt rm med massa saker å så ;)

2012-05-05 | 22:37:38
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback