Den Elfte Maj Tjugohundratolv

Random bild...

Godmorgon!
Tänkte jag skulle va lite duktig och uppdatera här på bloggen lite. Så bara för sakens skull måste jag ju slänga in nån random bild och skriva lite! :)

Hursom helt, Fredag idag och jag är ledig från jobbet. Awesome! Men blir ändå in till stan för att uträtta lite ärenden och möta upp Robin som kommer hit idag! :D

För övrigt så är Holje Marknads helgen äntligen här. Ska gå med Robin både Fredag och lördag, yaay. :)
Lördagkväl blir det nog Kinan med tjejerna och Albin. Fast han är nog van vid att alltid vara omkring alla Mollies tjejkompisar på fritiden och hans killkompisar under skoltid.Blir ju rättvist, haha.

Nej nu ska jag duscha och peta in linserna i ögonen. Baaii. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback