däckad katt..

Haha lilla fiffi har däckat på min datorstol. Hon verkar ha fattat att vi ska bo i det stora rummet nu. Tiger tror fortfarande vi har det gamla rummet så han plågar och mamma och tom att sitta och skrika och krafsa på dörren. När man dissar honom så blir han sur, öppnar dörren genom att hoppa på den och sätter sig någonstans där man ser honom tydligen och psykar en. Helt jävla galen om han inte mat direkt på morgonen. 
På tal om mat, jag är huuungrig. Inte ätit frukost ännu så tror jag ska göra det nu. Puss!

Kommentarer
Rebecca Persson säger:

sv. åh men så är det precis för mig med. :))

har möblerat om mitt lilla rm tre gånger n och tror det inte går att ändra det mer för rmmet är för litet och sängen för stor, hahha :D

2012-05-07 | 17:22:44
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/
Rebecca Persson säger:

sv. hahah åhh ja det är så himla drygt.. :(((

2012-05-08 | 11:16:48
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback