NOSSA NOSSA ASSIM VOCÊ ME MATA..

Hallå där ute! 
har verkligen inga bra bilder att lägga upp så tyvärr det bara en gammal bild på mkig, jag vet att jag är tråkig uförtiden. Inget vettigt att skriva och inga bilder att ladda upp. Aj aj, så dåligt! Skärpning här nu va?!

Anyway, idag blir det nog att bara vara hemma och mysa framför datorn. Kanske får mig att städa rummet. Hade verkligen behövt städa men lat som jag är kommer det nog aldrig hända. ^^

Ikväll blir det glo på finalen i meldodifestivalen, hoppas på DBA eller Loreen. Men DBA kommer nog aldrig att hända, Loreen och Torsten flink har legat rätt högt upp på listorna den senaste tiden. Ska ju bli spänannde och se vem som vinner ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback