2 mars 2012 - riktigt väder

Hallå där ute!
Har varit en sån sjukt fin dag idag, jätte fint väder hela dagen. Händer inte tillräckligt ofta enligt mig. Fler sånna hära vårdagar vill jag ha, har faktiskt haft skinnjackan på mig hela veckan eftersom det varit relativt varmt. Dock så vämder det redan på söndag har jag för mig. Tror det skule bli sådär grått och trist igen. Har för mig det skulle bli minusgrader på typ tisdag eller nått. Tråkigt det där, vill ju ha vår nu!

Dagens fotolektion spenderades ute i det fina vädret med Mollie och Albin, några bra bilder blev nog allt. Hittade en vacker svan som inte var särskilt argressiv vid strandpromenaden. Hatar vanligtvis svnar då de brukar fräsa eller typ jaga en om man råkar komma för nära, men de är vackra att titta på -helt på avstånd. Han verkade mest vara nyfiken på vad jag för nån som stod där och glodde på honom. Han simmade även närmre klippkanten jag stod på så att jag kunde få realtivt bra bilder med kitobjektivet, snällt av honom tyckte jag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback