1 mars 2012 - liten uppdatering..

Hallå där folket!
Kände för att slänga in en snabb uppdatering om hur jag har det, så här kommer ett vettigt inlägg för ens gångs skull..

Igår var det ju då prov vilket gick skitdåligt, hade verkligen inte pluggat tillärckligt och ändå visste jag det skulle vara svårt. Fy skäms, nej men, var klar typ halv 1 så satt vid datorn och degade ca 40 min innan Mollie slutade sin lektion. Sen höll jag henne sällskap i väntan på bussen för att sedan gå in till stan. Hittade en masa blommor på torget som de sålde så jag tog lite bilder (som ni ser ovan). Sen kollade jag efter töjningar, hårfärg, vanliga öronhängen, smink och makeup remover utan olja. Kollade även på lite böcker sedan gick jag till optikern.
Väl hos optikern fick jag vänta en stund, sedan pratade vi lite och tillsut fick en en lektion i hur man sätter i och tar ur linserna. Gick väldigt bra, inte så svårt som jag trott. Efter optikern blev det en runda till syrran och katterna. Fick ju med mig ett par linser hem redan igår så hade de några timmar igårkväll och några timmar idag under dagen. Dock är jag svintrött idag så det blir lite jobbigare med linser då. Var svårare att sätta i dem idag än igår, högra ögat ville verkligen inte sluta rinna men jag kyckades tillslut! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback