When I look into your eyes It's like watching the night sky or a beautiful sunrise

God morgon folket!
Vaknade för drygt en timme sedan så jag tänkte slänga in ett inlägg så här på morgonen. Idag händer det inget speciellt, ska försöka plugga ordentligt inför matteprovet på Tisdag så jag inte sitter med allt imorgon. Dessutom måste jag läsa på om hjärt- och kärlsjukdommar eftersom jag har prov på det nu på fredag. Usch, jobbig vecka känner jag. Börjar det nya schemat på Tisdag med så nu försvinner min tisdagseftermiddag i stan eftersom vi nu slutar drygt en timme senare..

Kommentarer
Johanna säger:

Okej :) ser sällan sånt över datorn :)

2012-01-15 | 11:08:16
Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback