Plugg, plugg och mera plugg!

Sitter fortfarande med matteboken uppslagen på sängen med alla papper runt omkring. Borde sova så jag är någolunda pigg när jag skriver provet imorgon bitti... Men det går inte, jag MÅSTE läsa lite till.. Är fortfarande osäker på vissa saker men jag ska gå igenom det imorgon på bussen med Mollie. Om det inte blir massa grafer imorgon på provet har jag nog en chans att få lite fler poäng än förra gången. Måste visa läraren att jag faktiskt LÄRT mig något. Även om det inte riktigt är hennes förtjänst... Har liksom lärt mig mer av mina kompisar på drygt en vecka än vad jag lärt mig av henne på halva höstterminen....
Imorgon börjar nya schemat, inga stora ändringar men jag hoppas att jag inte är allt för trött när jag kommer hem, för då blir ännu mera plugg... SUCK!

Så typiskt att mattläraren bestämde sig för att ha prov samma vecka som vi har omvårdnadsprov med inga-lill på hjärt- och kärlsjukdomar. Jag som är så dålig på att prioritera mina läxor... Kände dock att matten var viktigast eftersom den bara är en en termin och jag ännu inte når kraven för godkänt.

Börjar oroa mig för omvårdnadsprovet inför fredag nu. Usch, jag kommer bli så sjukt deppig om jag bara får G. Kommer bli så besviken på mig själv för att jag inte pluggat tillräckligt. Dock är ju omvårdnadskursen 150p så den ligger på 3 terminer. Alltså har jag god tid på mig att bygga upp ett VG. Skrev ju MVG på leukemiuppsatsen så jag har ju en bra grund för ett VG om jag sköter mina läxor.. ^^
Blev ett VÄLDIGT lång inlägg märkte jag nu. Men skitsamma, var tvungen att rensa skallen lite.
Nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback