Ny kategori!


Ja ni läste rätt, har skapat en ny kategori - Tankar och känslor. Men inte för att det är så mycket att säga om den, jag tänkte liksom bara ha en kategori där jag slänger in alla mina deppiga inlägg så att jag själv kan gå tillbaka och läsa hur jag hanterat liknande situationer förut. Eftersom jag ahr en öppen blogg om vill att mina läsare ska få lära känna mig precis som jag är så tänker jag skriva precis allt som jag känner för i bloggen. På så sätt behöver jag inte återbäerätta allt som hänt för mina när jag mår hur dåligt siom hellst utan ber dem läsa här istälelt om det villveta vad det är som hänt.

Tyckte inte ritkigt att mina deppiga inlägg ska blandats med vardag eller fotografier eftersom det faktiskt handlar om just mig. Om hur jag mår och hur alla tankar snurrar runt i mitt lilal huvud. Har gjort massa depp-inlägg inlägg på en gammal blogg, som är lösenordskyddad, bara för att skriva av mig lite och har liksom upptäkt att det blivigt en del inlägg där på senare tid. Jag kommer posta alla dessa tråkiga och deppiga inlägg som i princip handlar om att jag mår skitdåligt i denna nya kategori.
Från början var det inte meningen att någon skulle läsa mina deppiga inlägg eftersom jag alltid är en så glad och trevlig men dock tyst och blyg person mot omvärlden. Eller jag var det förr iaf, nu har jag i princip tvingat bort min rädlsa för att prata med prata folk och säger oftast vad jag tycker vilket faktiskt fungerat ganska bra fram tills jag blev helt deppig igen. Då blev jag helt nere och började undvika folk eftersom jag hatar att gråta bland flok. När jag mår som sämst är det knappt att jag orkar stiga upp på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback