Kan bli dålig uppdatering..

Gammal bild....
Tänkte bara säga att det kan bli dålig uppdatering på bloggen undder morgondagen speciellt, har problem med min skoldator så jag kommer inte ut på internet utan sladd.. något fel är det iaf så ska lämna in den imorgon så får datakillen kolla på den. Förhoppningsvis är det bara något litet fel på den så jag får tillbaka den inom några dar. Behöver liksom mina anteckningar som ligger under mitt inlogg på skolans nätverk och eftersom jag inte kommer ut på internet med skoldatorn kan det bli lite krångel. Får ta mig USB och krångla med bibblans datorer så jag får mina anteckningar ifall datorn är borta länge. Har etikprov nästa vecka så jag måste plugga ordentligt denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback