I want my babes..

Skor "All Star Specialty Hi" - Golden Apricot
Nu har jag bestämt mig. Det vlir inga vita Converse till våren. Det blir dessa helt underbara gula converse istället!
Har funderat läänge på vilken färg jag ska ha och vitt känns lite tråkigt. Alla har ju svarta, vita eller röda så jag tänkte sticka ut lite genom att införskaffa mig ett par gula!
enda problemet är ju att jag vill hitta en butik som säljer gula converse i närheten. Är ju så jobbigt att gå och vänta på ett paket när man beställt via internet. Tar ju alltid ett par dar. se måste man ju betala frakten också och då blir det dyrare
n att köpa i butik. Behöver snåla med mina pengar så det räcker under sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback