I can barley stand this feeling. I miss you so much..

Hallå där folket!
Inte updaterat något alls idag då min dator fortfarande är kass.. Datateknikern ska kolla vad hon mer kan göra annars skulle hon felanmäla den så någon annan snubbe fick titta på den.. Är troligtvis utan dator en vecka till, yay. *not*
Hursomhellst, kort dag idag. Vi började kvart i 9, gick igenom förra veckans prov för att sedan få rast innan vi skulle på teater. Helt okej teater, handlade om typ politik och nån svensk som dog i afrika. Slutade kvart i 12 så tog bussen hem vid 12. Kom hem, åt, la mig och sov och nu sitter jag här.
Klarade mig igenom gårdagen utan tårar, var nära men jag lyckades!
Kör samma deal idag, inga tårar idag. Det är fredagkväll och jag ska till kyrkan på superfredag, awsome!
Eller kommer bli awsome om jag inte börjar storböla denna veckan med. Min ntya deal 'r att jag inte sla gråta ett skit under hela helgen eftersom jag MÅSTE plugga. Tisadg får jag böla hur jag mycket vill, då är provet över och jag kan ta itu med mina problem. 

Katten sover btw på min skrivbordsstol så jag sitter på golvet och skriver. Går inte jättebra, gör svinont i fötterna. dock så lyckades jag ju skriva detta inlägg utan några stora grammatiska fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback