How did we ever come to this, I never thought you'd be someone I'd have to miss

Random blid på lillebror från i somras! ^^
Haft en ganska awsome dag, alla olika övningar fick mig att tänka på annat vilket var väldigt bra då jag absolut inte vill börja gråta under skoltid!
Överlevde räddningstjänsten med endast orolig mage under vissa tilfällen, försökte prata bort min oro med mollie på bussen men det gick väl sådär. Har bestämt mig att att INGET ska få förstöra denna dag. Klart den bästa dagen på hela veckan! 

Filip ville ha hjälp med att lägga in musik i sin mp3 när jag kom hem så blev bara att gå till toms dator och börja rota runt efter eric saade. Men han var inte nöjd med bara eric så vi la smurfarna och massa gammal filmmusik vi hittade på datorn. Lite gulligt tyckte jag, passade på att kopiera över några av låtarna till ett usb så jag själv kunde lägga in det i min dator. Lite klassiska 80-talare kanske får humöret att stanna på en behaglig nivå denna kalla vinterkväll.
How did we ever come to this
I never thought you'd be
someone I'd have to miss
Vi får väl se hur det går..

Känner för att skriva lite ikväll så det blir troligen ett inlägg lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback