Dag 7- Min favorit serie

Min favorit serie är 7th heaven eftersom jag tittat på alla 11 säsonger flera gånga om och fortfarande inte tröttnat!
Jag verkligen älskar den här den serien, tycker den är både rolig, spännande och lärorik på samma gång. Brukade alltid titta på 7th heaven repriser på kanal 5 när jag var sjuk eller ledig från skolan av olika anledningar. Måste bara tilägga att jag tycker att han som spelar Simon (David Gallagher) är riktigt snygg i vissa av de nyare säsongerna! ^^
För er som inte vad 7th heaven är så jag kortfattat försöka förklara det för er på bästa sätt.

7th heaven är en amerikansk dramaserie som sändes mellan 1996 och 2007. Serien handlar om den stora men väldigt vänliga familjen Camden och om deras liv i staden Glenoak (ligger i Kalifornien). Pappa Eric Camden är pastor i den lokala församlingen och hans fru Annie Camden som är hemmafru. Tilsammans har de 7 barn och en hund som heter Happy. Eric är den alla i lilla Glenoak kommer till med sina problem och de kan vara både små och stora. Det diskuteras saker som sex, droger, religon och politik under seriens gång och ofta får Eric hjälpa familjer som har problem med något av de jag nyss nämde.

Kommentarer
Johanna säger:

Den serien är bra, har sett lite på den då å då

2012-01-15 | 10:10:46
Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback