Dag 17. Detta gör jag på fritiden.

Jag vet att jag missat en hel del dagar under mitt 30-dagars projekt men jag har betämt mig för att fortsätta utifrån den dag jag skrev senast.

Eftersom jag pluggar i Karlshamn och åker buss, blir det ofta inte mycket tid över åt fritidsaktiviter. Slutar runt 3 nästan varje dag alltså är jag hemma runt 16 tiden varje dag. Men de dagar då jag inte har läxor att göra eller prov och plugga till brukar jag umgås emd mina kompisar, läsa böcker, se på film, kela med katterna och ibland även gå en runda med kameran. Blir oftast så att jag träffar kompisar 1 dag i veckan och sedan på helgen. Men jag pratar med mna kompisar i skolan och över internet så man håller ju kontakten även om man inte ses så ofta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback