Dag 16. Min favoritfilm.

Jag har inte direkt någon favortifilm men jag tycker om Pearl Harbor väldigt mycket, den är så fin!
Dear John, Remember Me, Harry Potter (3-7), en hel del andra tjejfilmer är vad jag har hemma så antagligen är det jag tittar mest på. Sen har jag lite annat också, som typ E.T och Sweeny Todd.
Att krypa ner i sängen/soffan framför en film med nära en vän eller liknande en fredag/lördag kväll är ju bara för mysigt. Det fick mig att tänka alla fina gånger jag och Emma försökt se på skräckfilm. Vi kryoer ihop så nära varandra i soffan det bara går och skriker samtidigt när det blir läskigt. Haha, jag kan erkänna att jag är en riktig fegis när det gäller skräckfilmer! (a)

Har sett några Saw, the grudge och The ring som kanske inte riktigt räknas som skräckfilmer men jag tyckte de var lite äckliga. Sen har jag nog några andra "halv" läskiga filmer medn Emma. Hon har massor av filmer och hälften av alla man ser har man sett hos henne genom åren! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback