Dag 14. När jag slutat skolan ska jag...

När jag har gått ut gymnasiet har jag ingen aning om vad jag ska göra. Först hade tänkt plugga vidare till sjuksköterska och sedan plugga vidare ytterligare en gång för att specialicera sig till ambulanssjukvårdare. Men jag kommer aldrig klara stressen och matten. Som jag sag så många gånger förut så har jag stora problem med matte, vilket inte så himla bra när man ska jobba inom vården. Gäller ju att mäta mediciner och allt rätt så det inte händer något.. Men jag istället planer på att skaffa mig ett jobb, spara pengar och åka till Australien i minst 1 månad. Men det lär ju kräva att man snålar satan eftersom ett undersköterskejobb inom kommunen eller landstinget inte har någon lön på dryga 40 tusen i månaden...
Men något annat jag har funderat mycket på att göra efter gymnasiet är att utbilda mig inom media, TV-produktion. Har altlid velat jobba med Tv, Film och foto men jag är uteefter ett jobb bakom kameran inom mediabranschen, jag är alltså inte intresserad av att stå och prata framför kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback