28 Januari 2012

Hallå där folket! Vaknade redan runt 8 imorse av en filip var som var uppe sprang. Morgonpigg som vanligt. Han var hlet jäkla galen imorse, sprang omkring och hoppade i trappan. Självklart måste han även skrika och göra en massa konstiga ljud direkt på morgonen. Så det vara att stänga av öronen och försöka somna om. 

Men sovmorgon verkar inte extistera i den här familjen, är det inte pojkarna som gapar och skriker direkt på morgonen så är det katterna. Fiffi är helt galen idag hon också, hoppar runt och välter massa saker från hyllor och blommorna i fönstret är riktigt roliga att knuffa ner. Det är därför jag aldrig stälelr något i mitt fönster - det får inte vara ifred. Gav upp hoppet om att få sova en timme till vid 9 så då gick jag upp och åt pankakor till frukost. Sen har jag bara suttit vid datorn och läst lite i min bok. Förskte vila en stund innan men fiffi tyckte inte jag behövde det så hon välte ner massa saker som landade med en duns i trappan.
Sitter hemma denna helgen också så blir antagligen att försöka plugga lite. Lite deppigt att plugga på en lördag kasnke men jag har inget val. Måste få bra betyg på detta provet ananrs kommer jag bara deppa för ytterligare ett misslyckat prov. Fick precis G på förra, hemskt att knappt klara G när man vill satsa på ett MVG i slutbetyg.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback