27 januari 2012

Har varit världens sämsta på att uppdatera idag, så tänkte vara så snäll att slänga in ett snabbt inlägg när jag ändå har blogg.se uppe. 

Fredag idag, vilket innebar superfredag i kyrkan. Superfredag är typ var fjärde vecka tror jag, så det här var årets första superfredag. Vi hade besök från karlshamn också, var lite trevliga människor som bla spelade lite under kvällen. Var lite drygt till en början, alla höll på med varandra så jag bara satt där och typ tråkade. Sen fikade vi och sen efter det blev bilkurragömma,jag var ju med i den vinnnande bilen så var ju lite extra skoj. Men blev bara en omgång, sedan skulle folket tydligen hem. Så vi följde med Angelika och Simon hem till dem där vi tittade på fotboll och Bilar 2. Rätt mysigt faktiskt, dock var det väldigt kallt att gå den lilla biten hem. 

Nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa, duktig som jag är. Har ju kommit ganska långt i boken nu så det börjar bli svårt att lägga ifrån sig boken. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback