17 januari 2011

Saknar Öland lite. Min favorit ko-bild. Ser ni kalven som diar? Märkte inte det förens efter jag tagit bilden! ^^
Ännu mera plugg idag, massor som läsas. Har 3 olika böcker att läsa i plus alla anteckningar från ettan och alla anteckningar från förra terminen.. Vore nog rätt bra att sammanfatta all text, alla anteckningar från ettan är dessutom skrivna för hand så att skriva in dem i datorn skulle nog inte skada.
Dessutom så är det genom att läsa och skriva som jag lär mig bäst på. Blir nog att börja sammanfatta alltihopa nu så man kommer någonstans. MÅSTE försöka få så bra resultat som möjligt på fredag, vill inte känna att jag slösat bort all tid på datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback