13/14 Januari 2012

Kände att jag var tvungen att göra något anant än att sitta och deppa denna fredagskväll så jag stack bort till PK en sväng runt 8-tiden. Årets första ungdomssamling är nu avklarad och jag är verkligen glad att jag gick dit ikväll. Behövde verkligen komma ut och få tankarna på annat håll, vilket lyckades ganska bra. Hade en riktigt trevlig kväll/natt med massor av goa människor! <3
Dessutom så fick jag äntligen min vilja igenom - att "leka" Maffia i kyrkan! Det bästa med Maffia är att den tydligen är väldigt populär inom frikyrkorna runt om i sverige. Lite komiskt att det är en typisk frikyrkelek då hela leken går ut på att man ska mörda varandra och sedan lista vilka mördarna är! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback