11 Januari 2012 - Dag 4. En person som betyder mycket för mig.

Fotograf: Angelica Fransson, i think? (lånad från FB!)
En person som betyder mycket för mig - Emma Rosenqvist <3
Det finns självklart många andra där ute som också betyder väldigt mycket för mig, men att jag valde just Emma har många olika anledningar. Hon är bland annat den person jag går till när jag så fort jag behöver prata med någon och vet att alltid att hon har något bra att säga om saken! Hon är en av de bästa vännerna man kan ha, ställer alltid upp även om hon har annat för sig. Vi har hängt ihop sedan vi var små, vi brukade bygga kojjor och leka med Barbies. Vi vara jättebra vänner redan då och brukade ha sleepovers även på den tiden. Alltid lika mysigt, haha! :D 

Ni andra som också finns där ute för mig, tack för att ni också finns här för att hjälpa mig, prata medmig eller vad ni nu är bra på! Jag älskar er alla precis lika mycket! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback