Varför måste det göra så ont?

Varför får aldrig jag bli lycklig? Har jag gjort något, sagt något?
önskar bara allt var som förut, vill precis lika lyckligt kär som då. Vill att du ska va precis lika glad som du va då, och inte bara undvika mig. Tänk om du kunde vara så söt som du alltid var innan du började ta avstånd från mig?

Du säger att du älskar mig, du säger att du också har ont. Är det bara jag som tycker vi borde prata ut om alla våra känslor och tankar? Jag vill veta hur du tänker, vad du trodde skulle göra allt bättre genom avsluta vårt förhållande och krossa mitt hjärta? Om du bara hade varit ärlig och pratat med mig från första början hade jag förstått bättre. Det känns lite som om du försöker prata med mig men inte vet vad du ska säga.. 

Vad ska jag göra för att få dig att förstå? Om du redan förstår hur dåligt jag mår av det här kan ju åtminstonde prata med mig om det. Skulle varit så mycket bättre. Det finns så mycket jag vill säga men även så mycket jag vill veta. Varför kan du inte ge svar på mina frågor? Varföfr vågar du inte prata med mig? Jag bits inte, jag blir inte arg. jag blir bara ledsen om du fortsätter undvika att prata med mig..

Jag funderar på om jag ska skriva till dig, säga att jag är villig att prata om allt, så länge du bara öppnar dig och säger sanningen. Men jag är rädd att jag bara gör saker värre. Vill inte göra dig besviken, det känns redan som om jag svikit dig allt för många gånger. 

Snälla förlåt mig för att jag får dig att må sämre. Jag vill fortfrande finns där vid sida för att stötta dig, men du har aldrig gett mig tillåtelse att stötta dig. Du bara vänder dig bort om jag försöker prata med dig. 

Jag måste få prata med dig, och jag måste få ärliga svar. Jag vill veta varför det blev såhär. Varför du gör så här mot mig.

"Att träffa dig var som att bli född på nytt", vad hände med alla de gulliga, romantiska, ärliga saker som du skrev till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback