my head's a total mess..

jag bara måste skriva av lite för andra gången idag. Jag kan inte gå en enda dag utan att må dåligt för att jag är hopplöst förälskad i en kille jag troligen aldrig mer kommer att få se. 

Tisdag innan allt rasade samman - hur glad som hellst, sovmorgon och en trevlig skoldag med tjejerna. Julia klarade körkortet och livet var relativt bra. Trodde att allting var på väg uppåt för jag var GLAD hela helgen, fram tills tisdag. Då rasade min värld samman och jag blev lämnad ensam kvar..
Onsadg - hemskt, hade inte sovit ett piss på natten   men gav mig fan på att åka till skolan och träffa mina tjejkomisar. 30minuter i skolan var tillräckligt för att jag skulle börja störtlipa. Min mentor skickade hem mig för att jag mådde så dåligt. Jag storgrät på bussen och en random tjej gav mig nässdukar och log mot mig som om hon tyckte synd om mig. Hela dagen var kaos, jag mådde SKIT och sen på kvällen efter lite sömn SKRATTADE jag på skype med Norrlänning och lite anant folk. jag mådde bättre. 
Torsdag: Första torsdagen bakom skolbänken, mådde mycket bättre, snackade med amanda lite och hade faktiskt KUL i skolan! riktigt awsome dag.
Fredag- heeelt underbart, jag mådde jätte bra, hade amassa underbart folk omkring mig och kväll/natten.
idag har det varit till och från, mycket blande känslor och jag har sovit dåligt... kom hem och satte mig framför datorn, efter en stund kom tårarna, paniken, oron och den hemska smärtan i bröstet...
Jag orkar inte mer, jag vill inte mer. 5 veckor av smärta och jag vill bara tillbaka till tiden då vi var lyckliga i varandras sällskap. VAD FAN HÄNDE EGENTLIGEN?!
jag har inte kontroll över mitt liv. Dåliga känslor tar över och jag känner mig bara världelös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback