Please don't pretend that you care

Please don't pretend that you care about me, beacause both you and I know that you don't.
Jag fattar inte hur du orkar hålla på såhär. Du låtsass att du bryr dig om mig när det finns annat folk runt omkring men jag vet att du inte är intresserad. Du har själv sagt att du inte är intressad så VARFÖR håller du på såhär då? Du vet ingen är intresserad av dig egentligen, de andra får redan vad de behöver så de är långt ifrån desperata. Även om de var jävligt desperata tror jag inte de skulle ge dig något. Tror verkligen att jag är så jävla dum att jag tänker falla för att ditt skitsnack? För det är vad är just vad det är, skitsnack. Du menar inte ett skit av de få vettiga saker du säger men däremot har du bevisat att du du endast är ute efter en enda sak!

Jag vet inte hur länge till jag orkar hålla humöret uppe för du vet mycket väl vad jag gått igenom. Det där som får mig att må dåligt överväger redan det lilla du säger som får mig att må bra. Snart ger jag upp totalt, för jag orkar verkligen inte med folk som bara drar mig tillbaka in i mökret. När jag äntligen hittar vägen ut ur den mörka tunneln på egen hand ska inte någon som du få förstöra mitt glada humör. Du är min vän och  jag ville inte ge upp direkt, du är ganska rolig och så men om du inte visar den riktiga dig kan du ju glömma att du får träffa mig till sommaren. Jag är glad att mina vänner berättat sanningen om dig, för nu vet jag att de har rätt. Vänner som man inte kan lita på är inget att ha, vänner som bara får en att må dåligt är inte heller värda att slösa sin energi på.

Du kanske brydde dig lite i början men nu verkar du fan inte bry dig ett skit längre om du ens gjorde det i början. Jag vet inte vad jag ska säga, blir bara så jävla irriterad på folk som håller på som du....
Du vet mycket väl vad du gjort
*Gjort, gjort mot mig*
Den där blicken du ger mig är gammal nu
*Nog för mig*
Jag vet hur du funkar jag kan dig ut och innantill
Så hälsa ditt hjärta att allt är slut
*Död för mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback