Jag saknar dig så mycket att det gör ont i bröstet

Jag kan inte längre ljuga för mig själv, jag älskar honom så sjukt mycket. Det går inte längre att intala mig att allt kommer bli bra igen. Inget är som förut. Jag är ensam i världen och det går inte att göra något åt då jag fortfarande älskar honom mer jag än någonsin älskat en annan människa. Jag har försökt intala mig själv att jag klarar mig utan honom, men det fungerar inte. För någon dag sedan hade jag väldigt starka argument till att det kommer bli bättre utan honom. Han verkade ha gett upp hoppet helt eftersom han inte ens ville försöka få det att fungera. Men deet höll ju alls länge. skit också, jag vill inte ha det så här..

Jag önskar bara att han visste hur jag känner. Jag hoppas att han en dag får veta precis vad jag känner, att han en dag även får läsa allt som står i den här bloggen om han inte redan gjort det. Hoppas att han får läsa det här nedanför en dag, det kanske får honom att förstå?

Jag vill bara att du ska veta att jag förlåter dig, även om du krossade mitt hjärta den där dagen. Jag älskar dig så sjukt mycket och det gör ONT i bröstet av att endast tänka på dig. Det räker med att se en bild för att få mig att börja gråta. Jag vill hoppas att vi en dag kommer hitta tillbaka till varandra och en gång för alla få svar på hur det skulle fungerat om du bara velat ge förhållandet en chans.  Vi har bara träffats 2 gånger men jag älskar dig mer än jag någonsin älskat en annan person förut. Jag kommer aldrig att glömma dig, du är en mycket speciell kille och jag är mycket glad att jag träffat en sån fin kille som du. Jag förlåter dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback