I would cross the seven seas Just to get to you

Gaaah!
Alla dessa tankar som snurrar runt i huvudet gör mig galen!! Kan verkligen inte sluta fundera på om saker och ting faktsikt händer av en en viss mening och inte av en en ren slump? Att folk gör eller och säger saker av en viss mening eller av en ren slump.  Var det var det bara en slump att just det blev just dem låtarna med just dem texterna eller var det med flit? Hur ska man tolka det då, bra eller dåligt? Jag tror nästan det finns fer personer som tolkar de textstycken från låtar jag lägger upp på olika sätt. Tolkar personen i fråga det bra eller dåligt att jag lägger upp depplåtar från ett av personens favoritband?

Finns det fortfarande hopp om en förändring i framtiden även om det hela fick ett dåligt slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback