Att få hjärtat krossat..

Att få hjärtat krossat av någon man älskar är inte alltid lätt. Min seanste pojkvän har fått mig att må riktigt dålig den senaste månaden. Han undvek mig, ville inte prata och kunde aldrig träffas. Det började samma dag som jag senast träffade honom, 3 januari. Han var konstig hela dagen och när jag satte mig på bussen hem kom tårarna. Magen gjorde svinont och jag trodde bara det var någon tilfällig grej. Men det visade sig vara större än jag kunde anat. Hur kunde denna underbara kille ändras sådär över en natt?
Allt blev skit, jag började må dåligt men valde att vänta och se om det blev en förändring. Jag ville säga åt honom att jag älskar honom över allt annat och han inte får lämna mig. Men det gjorde han, fast jag tror att även han är lite ledsen för att det inte fungerade.
Jag har gett upp hoppet, jag kommer aldrig få träffa honom igen. Allt är bara skit och jag orkar inte mer. Vill inte må så här dåligt. Jag trodde verkligen att jag kunde få honom att prata med mig men det funkade inte.
Är mycket med skolan och jag är orolig för hur det kommer gå. Har redan gjort 2 prov som gick dåligt, jag ligger efter med läxan och har skrivigt 2 meningar på religonsarbetet som ska vara klart om en vecka! Jag ska gråta tills det inte finns några fler tårar och sedan ska jag återg till verkligheten. 

Sedan finns det ytteligare en person där ute som borde gå vidare och sluta ljuga om det! Jag har inga känslor kvar för dig så nej, du kan inte få mig tillbaka även du vill det. Du har sårat mig så många gånger, jag kommer inte ta tillbaka dig och det är dags att släppa taget. Det var du som gjorde alla misstag och det var du som gjorde slut för så länge sedan. Du kommer hitta någon annan som älskar dig för den du är, men den personen är inte jag!

Killar får oss bara att gråta och en del krossar våra härtan, men ändå klarar vi oss aldrig utan dem.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback