27 februari 2012

Har man tråkigt på rasten i skolan sitter man och redigerar gamla bilder om man heter Alexandra.. ;)

Mådag idag och ganska fullpackad vecka, mycket som ska fixas. Prov idag och prov igen på onsdag, inte nog med det så är det både teater och hälsokontroll imorgon. Mamma har iag bokat tid för vaccination mot livermodhalscancer som blir tisdag nästa vecka. På onsdag ska jag till optikern och sedan ringa frissan och se om hon har en tid. Måste även gå och skriva in mig på körskolan så jag kan börja övingsköra. Nästa vecka kan också bli rätt packad, tur väl så har jag inget prov nästa vecka och vi slutar tidigare på torsdag. Förhoppningsvis går alla läkarbesök och prov bra. Ska försöka ut och gå en runda med kameran med i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback