19 februari 2012

Random bild från i somras..

Har uppdaterat väldigt dåligt i helgen, har liksom inte har något vettigt att skriva och inte heller några vettiga bilder att lägga upp. Men det verkar som om mitt objektiv har fixt sig efter att jag kollade lite på det i förra veckan. Kanske bara var så enkelt att det typ suttit fel, tryckte bara på knappen där man lossar objektivet och nu funkar det precis som vanligt! 

Har föröskt hitta lite inspriration på nätet också men en del av de saker jag vill prova kräver ett stativ.. Det suger verkligen att inte ha ett enkelt kamerastativ, måste införskaffa ett enkelt stativ snart och hellre köpa ett mer seriöst stativ senare.. 

Men men, idag blev det Ikea med familjen. Köpte lite fotoramar, en vägghylla och nytt påslakan. Kan ta bild och lägga upp sen när jag städat och fått upp hyllan och lite så.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback