18 Februari 2012

Har inga bilder i den här i datorn så jag slängde upp någon random bild från slutövningen på brandstationen. 

Nu blir det snart duschen och sen får vi se vad som händer. Vi funderade på att åka till Ikea men det kanske inte blir så nu för att Tom är dålig. Annars får jag väl våldgästa Tove och se om hon vill ha filmmys med mig! :D
Vi bestämde ju att det skulle vara filmkväll hoss Charlie nu i veckan så får väl se när det blir.
Gjorde en sån riktig impuls grej igår. Gick in till stan på lunchen och piercade örat hos good guys! Hade dock inte tid att kolla på töjningar men jag vet att de finns där iaf. Ska kolla runt lite hur det mycket kostar att köpa töjningar upp till 5mm på olika ställen också. Vet ju hurdan töjning jag vill ha, frågan är ju bara hur mycket de kostar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback