11 Februari 2012

Awsooome dag denna lördag, är på så jävla bra humör!

Först bio med pappa och lillebror, sen fest med massa underbart folk hos Charlie! :D
Underbar kväll med bästa folket, kunde inte bli mycket bättre än det var! <3
Helt sjukt hur glad jag varit de senaste dagarna, verkar som att livet faktiskt går framåt för en gångs skull.. Fast man önskar ju fortfarande att man hade en tidmaskin så man kunde återuppleva dagar som dessa när man mår dåligt. En tidsmaskin som går både framåt och bakåt i tiden vore underbart. Snabbspola fram till lovet och spola tillbaka när det behövs.

Förhoppningsvis försvinner den där lilla oron i magen om ett tag när man vant sig vid alla tankar och funderingar om framtiden. Har så mycket jag vill göra med mitt liv och jag vill verkligen snabbspola fram till studenten vissa dagar medans jag hellst vill spola tillbaka till första året en annan dag.

Mycket tankar som snurrar runt i huvudet angående just min framtid. Valet om högskola och flytta 50mil från alla underbara människor här i blekinge är ju något jag känner att jag måste fundera mera på. Tur man har ett helt år till på sig innan man måste bestämma sig! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback