I hate this feeling

Tumblr_m1xzekgaav1qa3jido1_500_large

Sitter i skolan och har haft en riktigt bra dag, fram tills nyligen. Allt bara vände och nu är min mage helt knas och mitt huvud fulllt av tankar. Ska snart gå till bussen men först ska jag nog skriva ett par rader här för att rensa skallen lite.
Om någon frågade mig hur jag mådde nu, så vet jag ärligt talat inte vad jag skulle sagt. För jag vet inte hur jag mår. Det är liksom tomt. Men det gör ont i bröstet och jag får hjärtklappning varje gång jag tänker på eller blir påmind om personer som haft en stor inverkan på mig. En av här personen sårade mig riktigt ordentligt och jag hatar, bokstavligen hatar, att det ska vara så svårt för mig att lita på någon på samma sätt igen efter det. Varje jag känner mig glad eller lycklig, händer det något com bara får mig att vilja gråta. Meningslösa saker egentligen.
Jag har mensvärk , känner mig jävligt stressad, ensam, orolig, avundsjuk och arg..
Det är inte lätt att vara lycklig när man känner sig såhär ensam och ledsen hela tiden. Inte blir det lättare heller för att skolan pushar på som satan. Jag vill inte mer. Jag vill kunna andas ut och inte behöva oroa mig för någonting. Men det kommer nog inte hända på ett bra tag. Jävla piss-plugg, ta över mitt liv sådär..
Vi ska ut i praktik om två veckor och jag är jätteorolig för hur det kommer gå. Min förra praktik gick åt helvete och det var början på mitt dåliga 2011. 2012 har ju hittlils bara varit en besvikelse och jag längtar tills jag får en ny chans och kan börja om på riktigt. Jag vill inte längre behöva må så här dåligt.
När jag får chansen, ska jag lämna mitt liv som jag har det här nere och börja om på nytt. Jag ska åka iväg under sommaren och fundera på hur jag vill göra med mitt liv och sedan efter gymnasiet eventuelt lämna lilla blekinge och starta ett nytt liv vart än mina studier tar mig. Det behöver jag, komma bort härifrån där jag sständigt blir påmind av orsakerna till mina små "panikattacker" eller vad man ska kalla det.
nej, nu måste jag gå. Puss!

Kommentarer
Mathilda säger:

Grattis! Du är en finalist i min fototävling. Grattis igen och lycka till :)

2012-04-14 | 12:18:35
Bloggadress: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback