Torsdag 26 April

Bild från slutövningarna på Brandstationen i början av året. Här är övning trafikolycka, några som fick "larm" om trafikolycka och fick klippa upp taket för att få ut "den skadade".

God morgon alla!
Just nu sitter jag i köket och ska käka lite frukost, är ju ledig idag. Skönt! 
Hur som hellst så vart det riktigt dålig uppdatering igår eftersom jag mådde dåligt. Hade sådana hemska kramper i magen igen. Igår blev jag yr och illamående om jag stod upp under "atteckerna" vilket ledde till att jag fick sitta ner väldigt mycket på jobbet igår. Tur att man slutade 15.15 så man hade gott om tid på sig att byta om och ta bussen hem.

Har inte ätit på mer än 24timmar nu och är ändå inte direkt hungrig, känner mig bara.. svag?
Nej nu måste jag försöka få i mig lite fukost, inte bra att sluta äta sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback