Tävling hos Dahlén

Deltar i en tävling hos Dahlén i sammarbete med tvspelsweb.se || Länk till bilden hittar du HÄR

Temat är detaljer och förstapriset är en värdecheck på 300kr hos tvspelsweb.se!
Om jag vinner vill jag ha den här fjärrutlösaren eftersom jag har en Nikon d3100 och är stort behov av en fjärrutlösare då jag vill utveckla mina kunskaper att fotografera i mörker och ta självporträtt. Jag vill vinna den här tävlingen eftersom jag aldrig vunnit någon fototävling förut och för att det skulle betyda grymt mycket att bara få äran att ha vunnit en tävling. :)


Kommentarer
Theresia säger:

Har du fotat bilden med en Nikon d3100 o isåfall med va för objektiv ? ;)

2012-04-16 | 07:14:36
Bloggadress: http://theresiasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback