Stay with me here now and never surrender

Bild från fredagens fotolektion, tagen med Canon eos 7D + 24-105mm

Läraren letade upp en asgrym kamera som jag provade på lektionen i fredags, en Canon eos 7D. Det var riktigt bra, men dock väldigt stor och klumpig. Jag som är van vid min lilla Nikon D3100 tyckte den var enorm, haha. Lite synd att det var en Canon dock, kan verkligen inte med Canon...
Eftersom jag inte hade någon aning om hur man sänkte ISO på kameran så blev det väldigt högt, låg på 1000. Det krävdes en hel redigering efteråt även om en sån dyr kamera borde klara så högt ISO så blev bilden väldigt kornig så fick redigera bort det i PS senare. Fast dock så märktes det inte lika mycket på bilden som det gör när jag fotar med så pass högt ISO på min lilla kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback