Jag tänker på dig, hela tiden.

Gammal bild, dålig men vafan man måste ju bjuda på sig själv lite!

Hallå där! Filmkvällen var riktigt trevlig, vi såg en komedi om en millitär som fick i uppdrag att sitta barnvakt åt 5 barn. Riktigt rolig! Just nu ligger i sängen och är supernervös inför imorgon. Första dagen på praktiken. Hoppas det går bra! Ska försöka ta nån bild på håret så ni får se hur det blev nån dag snart också! :)

För övrigt har jag vart glad idag, först nu det blir blandade känslor. ovanligt. Både glad och ledsen på samma gång. Tove får leka psykolog idag. Vet inte ve jag annars ska prata med. Emma sover ju, och Mollie med.

Upptäckte först för nån dag sedan att jag hade mer känslor för dig än vad först trodde. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag saknar dig jätte mycket, har inte insett det förens nyligen, nu är det säkert är för sent. Önskar jag hade mod till att bara säga "jag saknar dig" åtminstonde. Berätta för dig att jag inte kan sluta tänka på dig är nog för mycket. Säga att jag ännu inte slutat hoppas på att du saknar mig så som jag saknar dig. 

Jag blev glad när du skrev, glad att du gav mig mod att skriva till dig, glad att jag fick ett svar. Ett hej från en främling i korridoren kan få fram ett leende på läpparna en dag man känner sig nere, men ett hej av dig fick mitt hjärta att slå snabbare. Uffa vad det är jobbigt o tycka om någon som antagligen inte tycker om en själv lika mycket eller på samma sätt.

Kommentarer
Carro - http://four.blogg.se/ säger:

sv: Tack!

Hoppas du får en grym ny vecka! :D

2012-04-23 | 00:55:13
Bloggadress: http://four.blogg.se/
Eritzkak säger:

Älskar dig gumman! Finns här för dig, och hoppas att du finns här för mig <3

2012-04-23 | 11:41:42
Bloggadress: http://eritzkak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback