Fototävling hos Emma Surell

Deltar i en tävling hos Emma Surell i sammarbete med tvspelsweb.se || Länk till bilden hittar du HÄR
Temat är känslor förstapriset är en valfri vara för 150kr hos tvspelsweb.se.

Den här gången har jag tolkat temat känslor med Lycka för att jag älskar barn. Småbarn är så söta och jag blir alltid så glad när jag är runtomkring mindre barn.

Om jag vinner vill jag ha det här close-up filtret eftersom jag älskar att ta macrobilder och ett close-up filter gör så att man kommer närmare objektet.

Kommentarer
Emma Surell säger:

Kul att du är med! Skulle vara bra med en länk till priset bara! :)

2012-04-15 | 17:11:16
Bloggadress: http://emmasurell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback