En Söndag i April

Godmorgon på er! gammal bild
Riktigt skönt att få sova ut idag. Steg upp klockan 5 igår eftersom vi skulle åka till ullared redan klockan 6.
Somnade framför datorn igår, låg o tittade på film. Haha, duktigt av mig. ^^
Har dock inte fått sova hela morgonen, har vaknat till från av irriterande pojkar som håller på med en massa skit. Mamma bara städar och städar och plockar tvätt. Hon inte inte mer än o lämna ett nystädat rum förens pojkarna stökar ner igen. Dessutom hade en av dem försökt tända ljus på en sorts ljusstake som hänger under en spegel på väggen så nu luktar det bränt i hela lägenheten. Har ingen aning om vad de håller på med, kan fan inte tro att de är 7 och 8år gamla. Man måste vakta dem som hökar för att de inte ska hitta på skit.
Skitsamma, nu ska jag äta frukost sen ska jag packa upp min påse från ullared. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback