Awesome happy sunny great day

Gammal bild på Tiger. 

Bra dag idag! Fick MVG på faramkologiprovet, gissa om jag är glad? :D
Har aldrig fått MVG på ett prov innan, brukar satsa på VG. Jag brukar aldrig riktigt nå upp till MVG och även om det bara är på ett prov och inte i hela kursen så är jag glad.  :)

Redovisningen i religonen gick också bra, dessutom så fick vi ungspannkaka med jordgubbsylt(!!) till lunch. Brukar oftast vara lingonsylt till de få gånger vi väl får ungspannkaka. Dessutom har jag spenderat hela dagen med mina vänner, och Albins teknikare under lunchen. Awesome! ^^

Jag hann även in till stan och köpa min töjning och Amanda sa vilka dagar vi ska jobba under sweden rock, yaay! :D

Kommentarer
Mathilda - PHOTOGRAPHS säger:

Himla tjusig blogg måste jag säga!

Har du möjligtvis lust med ett bloglovin-byte? :)

2012-04-19 | 21:27:40
Bloggadress: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback