18 april 2012

Sitter i klassrummet och kollar på 7th heaven. Ska snart skriva ett prov som jag missat sen blir det nog att gå in till stan och köpa den där töjningen jag sagt så många gånger att jag skulle köpa men som aldrig blev av.

Det kom in en dansk ung man i klassrummet nyss, han frågade efter tjejerna som har hand om allt som rör studentmössorna. V islutade för 40minuter sedan, tur för honom att de båda bor i stan om det var viktigt. Annars hade det kunnat bli lite problematiskt.  

Igår pratade jag och några kompisar om studentbalen på skype och idag kommer det in en man och börjar prata studentmössor. Det känns verkligen att studenten kommer närmre och nämre nu. Har redan börjat kolla upp vad jag ska göra efter studenten, vad jag ska gör med resten av mitt liv typ. Tur det är ett helt år kvar innan det är dags för utspark av oss 94or. Känns inte som att vi faktiskt börjar trean till hösten. Tiden har gått så ruskigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback