oktober

Som ni säkert redan märkt så har jag har jag slutat blogga. Jag känner att jag inte har någoting att skriva om - förutom om hur dåligt jag egentligen mår. Vissa dagar vill jag bara skriva ett långt långt inlägg om hur bra jag mår och att jag älskar livet precis som de är. Men nästa dag vill jag bara skriva om hur dåligt jag mår, att jag får små panikattacker när ingen ser.
Men nu måste jag försöka plugga lite psykologi oavsett om jag mår bra eller dåligt.. Får ju inte precis bra betyg av att sitta och tycka synd om mig själv..

Kommentarer
David Albin säger:

Hejsan alex hörde det om hampe tråkigt.

Fin blogg du har.

Väldigt Proffsig och elegant.



// David

2011-11-16 | 14:48:16
Bloggadress: http://www.davidalbinsitservice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback