Tears and only tears

Är rädd att det inte blir så mycket bloggande under en tid framöver. Mår skit rent ut sagt. Har känt mig arg och ledsen under en bra tid men nu är jag nere på botten. Jag bara gråter och gråter, vet inte vad jag ska ta mig till.. Har gråtit nästan konstant sen fyra tiden eftersom jag bråkat med hampus. Han fick mig att bryta ihop totalt idag. Jag bara skrek och grät jätte länge. Var så arg och så ledsen. Mest arg över att han ens funderade på att göra det. Sen mest ledsen över att han kanske får som han vill tillslut. Han fick tillslut som han ville men jag är inte glad precis. Är riktigt jävla ledsen och bara gråter. Kan inte sluta. Det känns fortfrande i bröstet. Som om någon har slagit till mig ordentligt i bröstet. Det gör ont att bråka ordentligt med någon man verkligen älskar. Han åkte innan. Jag ville inte att att han skulle åka men nu sitter här och har panik. Alla tankarna bara svämma över i huvudet. Mår illa. Vill bara spy. Har ingen att prata med, hoppas verkligen jag kan träffa Tove imorgon. Jag behöver henne verkligen. Emma är på öland så har ingen annan att träffa och prata med. usch det här är så jobbigt!! Vill bara att ska bli som ínnan igen. VILL BLI LYCKLIG IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback