det är inte lätt när det svårt..

Inte för att någon bryr sig eller så men jag mår sjukt dåligt. Har verkligen ingen att prata med. Ingen verkar förstå hur svårt det här för mig. Att du inte bryr dig är svårast att förstå. Du säger att du älskar mig men det känns inte som om du menar det längre. Varför förstår du inte hur jag känner?

Är det så jävla svårt att förstå att jag inte vill ha det så här. Har gråtit hela natten och du vet det. När jag försöker prata med dig dissar du bara mig och försöker byta samtalsämne. Jag är riktigt besviken på dig. Har aldrig sett dig så hård och okänslosam som iugår. Du brydde inte dig att jag skrek som en jävla unge att du inte får lämna mig. Men du sket i mig. Du stack dit där alla problem började. Hur kan jag lita på att du kommer hit igen? och även om du gör det kommer det aldrig bli som vanligt igen. Jag kommer alltid att känna mig extra sårbar. Jag har gråtit tillräckligt för din skull. Varför kan du inte lyssna på mig för en gångs skull. jag säger att jag mår dåligt på grund av dig och svarar bara att du älskar mig?! känner mig bara så ledsen och besviken.. :(

Kommentarer
Ämma säger:

Tårarna tar slut en dag, det finns bara ett antal tårar ill varje person. När dem är slut suckar du oh vänder dig om för då är han inte värd din tid, dina tårar oh din kärlek. Keep fighting!



Jag finns även vi inte ha så mycket kontakt längre. Jag vet hur dte är om någon oh det vet du oxå. <3

2011-08-29 | 20:25:10
Bloggadress: http://Gulllungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback