Blandade känslor

Usch, jag känner mig så konstig idag. Jag har en orolig mage och det är inte kul! Känner hela tiden arg eller ledsen, Är jag är inte arg eller ledsen är orolig eller har ångest över något sagt. Jag kan inte tänka klart. Jag tänker bara sånt jag inte borde tänka tänka på. Det negativa. Jag vet att man borde tänka possitivt men det är inte så lätt när man mår så dåligt. Har massa folk som trötstar mig och hjälper mig och det uppskattar ajg verkligen. Kan bara inte hjälpa att jag mår så här. Vi ska försöka lösa det här, hoppas jag. Älskling kommer hem på lördagkväll och jag saknar honom jätte mycket. Vill inte hålla på och bråka hela tiden. Vill bara ha min hampe här. Min hampe, han som alltid är glad och trevlig. Inte en hampe som bor 52 mil ifrån mig som jag bara bråkar med. Snälla kom hem snart så att vi kan lösa det här tilsammans. Om du vill, förståss.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback