24 juli 2011

Har inte haft ork/lust att blogga dessa dagarna. Humöret har väl inte varit på topp heller. Men här kommer en liten uppdatering! :)

Torsdag: Var  med älskling på östersjö annars hände väl inte mycket. Kom hem på kvällen och hörde mamma prata om norge, frågade vad so mhänt och hon berättade om bombningen ochom skottdramat på ön. Gick in på mitt rum, starade dator och TV och kollade nyheterna. Fan vad hemskt alltså. Jag trodde först inte det var sant. Värsta mardrömmen.

Fredag: Jag kommer inte ihåg vad ajg gjorde i fredags. :o
Jag kollade runt på facebook, gick med i gruppen "tänd ett ljus för Norge" och tillägnade en bön för norge. För alla skadade, chockade, anhöriga och döda.

För er som inte förstår norska
går det bra att kopiera texten och översätta med google. Några småfel i texten men inte något som förstör.

http://prableen.origo.no/-/bulletin/show/672218_helvete-paa-utoeya?ref=mst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback