22 juli 2011

God morgon folket!

Ligger i sängen och tittar på 7th heaven för tilfället. Ska snart fixa mig och äta frukost. Fick förresten mitt lönebesked idag får 7080kr för mina tre veckor. Men dock så får jag bara 4956kr på måndag då dem har slarvat bort mitt intyg om att ajg inte ska betla skatt på komunens växel! Men mamma har ringt dit så får resten av pengarna den 4augusti. Har råd att köpa kameran och minneskortet på måndag men väskan får vänta i två veckor. :)

Älskling är just nu på djursjukhuset i hässleholm med sin farmor och hennes katt. Katten har troligen blivigt getingstucken i munnen och äter inte. hoppas det blir bra iaf. men vi hörs kanske senare. 
PEACE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback