16 juli 2011 - Harry Potter

 Godmorgon folket!
Idag är det lördag vilket innebär bio med älsklingen och vår sista dag (åker imorgon förmiddag) här uppe stockholm.



Ser verkligen fram emot den sista delen av Harry Potter and the deathly hallows! Tror att det kommer bli den absolut bäsa av alla filmerna.  Som det Harry Potter fan jag är så har jag självklart sett alla filmerna och läst den första boken. Håller på och läser den andra boken nu och kommer läsa alla andra också då det alltid är saker som finns med i boken men inte i filmen. Jag såg alla filmer utom dem 3 första på bio och nu står alla utom dem två första filmerna på en speciell plats (tilsammans med twilightfilmerna) i min filmhylla! :)

                        Min favoritkaraktär i filmerna är hermonie, vilken karaktär tycker du om bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback